MB Upskills: Jak przyciągnąć klientów afro do swojego salonu fryzjerskiego

Jay Owen z Cutty Sharp Barbers postawił sobie za cel przyciągnięcie i zaspokojenie potrzeb klientów z włosami afro i o podwójnym dziedzictwie. Oto jak to zrobił.

To jest pierwszy artykuł z naszej serii MB Upskills. Co tydzień będziemy wam dostarczać artykuł informacyjny, który skupia się na podnoszeniu waszych umiejętności biznesowych lub kreatywnych podczas Lockdown 3.

#content

Media społecznościowe odegrały dużą rolę w przyciągnięciu naszych czarnych i mieszanych dziedzictwem klientów. Zawsze upewniam się, że prezentuję fryzury na włosach afro i o podwójnym dziedzictwie oraz reklamuję moje doświadczenie na naszych kontach społecznościowych. Kiedyś publikowałam dwa lub trzy zdjęcia dziennie, ale szybko przekonałam się, że to nie było do utrzymania! Moi klienci są modelami, a uzyskanie odpowiedniego oświetlenia i podpisów pochłania mnóstwo czasu. Teraz dodaję treści w ciągu tygodnia.

Bądź otwarty na rozmowy

Podczas protestów Black Lives Matter w lecie 2020 roku rozmowy, które prowadziliśmy w sklepie były wnikliwe, potężne i niesamowite. Obejrzeliśmy nagranie George'a Floyda, który został bezprawnie zabity w salonie fryzjerskim i wszyscy byliśmy tym naprawdę poruszeni. Miałam kilku klientów, którzy bardzo interesowali się marszami, a niektórzy z nich chcieli o tym porozmawiać, kiedy siedzieli na fotelu. Nigdy nie zamykam rozmów.

Zapuszczanie korzeni

Mój tata nauczył mnie moich podstaw barberingu i powiedział: "Wszystko polega na zasadzeniu nasionka. Co powstaje z nasionka? Korzenie. Tak długo, jak zapuszczasz korzenie, budujesz swój status i możesz się rozwijać." Tę analogię zabieram ze sobą do biznesu. Korzenie mojej firmy są zakorzenione w społeczności.

Uwzględniaj wszystkie rodzaje włosów

Wierzę, że jeśli jesteś fryzjerem, powinieneś strzyc wszystkie rodzaje włosów. Kiedy się szkoliłem, postawiłem sobie za cel uzupełnienie braków w mojej wiedzy. Jestem rasy kaukaskiej i nie miałem doświadczenia w strzyżeniu i stylizacji włosów innych niż europejskie, więc chciałem doskonalić swoje umiejętności.

Siła recenzji

Moje recenzje w Google nie mają sobie równych i naprawdę pomogły mi zdobyć zaufanie. Zauważyłam, że jeśli zrobię komuś świetną fryzurę, powie o tym pięciu swoim znajomym. To może wywołać efekt prawdziwej kuli śnieżnej. Musisz jednak utrzymać swój standard i nigdy nie czuć się komfortowo, aby utrzymać wysokie recenzje.

Bądź mądry w kwestii produktów

Znajdując się w zróżnicowanej społeczności, zaopatrzyłam się w produkty do włosów, które sprawdzają się w przypadku różnych typów włosów. Szczerze mówiąc, nie zarabiam na tym zbyt wiele - sprzedaję je za coś około 1 funta więcej niż to, co za nie płacę, ale wolę, żeby ludzie kupowali je ode mnie niż od Amazona, ponieważ mogę im powiedzieć, jak ich używać i uzupełnić je, kiedy przyjdą do sklepu.

Wszystko zależy od znaków

Na froncie mojego sklepu widnieje informacja, że jestem ekspertem od włosów afro. Te cztery litery przyciągnęły tak wielu klientów. Czy reklamujesz się, że wykonujesz cieniowanie skóry i wzory na różnych typach włosów? Powinnaś.

Czytaj dalej

Pomoc finansowa dostępna dla fryzjerów podczas Lockdown 3

MB Upskills: Program wydarzeń jest tutaj

Międzynarodowe wnętrza: BarberRules w Atenach

Komentarze (0)

O serwisie

Obszerna wiedza związana z męską pielęgnacją twarzy

Jakich produktów używać do codziennego golenia?
Jak bezpiecznie się golić?
Jakie błędy popełniamy podczas golenia się?

Zadbaj o siebie razem z nami

 

Kontakt

kontakt@szefwszystkichszefow.pl

Galeria