Wyzwanie, jakim jest przejście od stylisty do właściciela salonu.

  1. Strona główna
  2. Blog AgendaPro
  3. Wyzwanie, jakim jest przejście od stylistki do ...

Jeśli czytasz ten artykuł, to zapewne myślałeś o tym, by awansować zawodowo, przestać pracować u kogoś innego i otworzyć własny salon.

Posiadanie własnego salonu przyniesie Ci wiele satysfakcji, korzyści i rozwój na poziomie osobistym i zawodowym, ale prawdą jest również, że będziesz musiał być świadomy kwestii, które wcześniej, pracując dla kogoś innego lub jako wolny stylista, nie dotyczyły Cię. Każda firma, aby iść do przodu i rozwijać się w czasie, wymaga dobrego zarządzania swoimi zasobami i obsługi klienta, która wyróżnia ją na tle konkurencji.

To wyzwanie, ale są dobre wiadomości

Możesz być świetny w tym co robisz, ale otwarcie salonu wymaga czegoś więcej niż tylko bycia utalentowanym stylistą. Potrzebujesz biznesu, księgowości, zarządzania produktem, zarządzania pracownikami, strategii marketingowych, nienagannego planowania spotkań, aby uniknąć błędów, a przede wszystkim doskonałej obsługi klienta, którą można osiągnąć tylko poprzez uczynienie każdego klienta czuć się wyjątkowo.

Brzmi skomplikowanie, prawda? Na szczęście w dzisiejszych czasach można skorzystać z narzędzi technologicznych, aby w prosty sposób zarządzać swoim salonem za pomocą agendy online.

Zalety dziennika internetowego dla Twojego salonu

Dzięki AgendaPro dla salonu będziesz miał kontrolę nad zarządzaniem firmą w jednej aplikacji. Zapoznaj się z jego cechami:

  • Twoi klienci mogą dokonać rezerwacji w dowolnym czasie i z dowolnego miejsca za pośrednictwem urządzenia mobilnego lub komputera, z Twojego fanpage'a na Facebooku lub strony internetowej. Rezerwacja zostanie zsynchronizowana z Twoim kalendarzem w czasie rzeczywistym.
  • Kontroluj stany magazynowe swoich produktów, aby nie zabrakło Ci zapasów i abyś nigdy nie przegapił okazji do sprzedaży.
  • Śledź płatności i prowizje swoich pracowników.
  • Wykonuj zadania marketingowe, wysyłając promocyjne wiadomości e-mail do swoich klientów i badania satysfakcji klientów.
  • Prowadź rejestr każdego ze swoich klientów wraz z jego danymi i cennymi informacjami, które pozwolą Ci zapewnić ekskluzywne traktowanie.

Rozpocznij przygodę ze swoim nowym salonem kosmetycznym z narzędziem, które zaoszczędzi Ci wiele żmudnej pracy, a dzięki temu będziesz mogła skupić się na obsłudze i dbaniu o swoich klientów tak, jak na to zasługują.

Komentarze (0)

O serwisie

Obszerna wiedza związana z męską pielęgnacją twarzy

Jakich produktów używać do codziennego golenia?
Jak bezpiecznie się golić?
Jakie błędy popełniamy podczas golenia się?

Zadbaj o siebie razem z nami

 

Kontakt

kontakt@szefwszystkichszefow.pl

Galeria